Monday, January 24, 2011

MAJLIS PENYAMPAIAN WATIKAH PERLANTIKAN PENGAWAS 2011



Satu Majlis Penyampaian Watikah Perlantikan Pengawas 2011 telah diadakan pagi tadi di dataran perhimpunan Sekolah Kebangsaan Pernu. Majlis dimulakan dengan Nyanyian Lagu Patriotik, Bacaan Ikrar, Bacaan Doa dan ucapan Alu-Aluan Pengerusi Majlis.Selepas Guru Besar SK Pernu, Tn. Haji Ibrahim Bin Moktar menyampaikan amanat, majlis diteruskan lagi dengan ucapan oleh En. Jasmi Bin Abu Samah, Ketua Unit Hal Ehwal Murid Jabatan Pelajaran Melaka dan seterusnya merasmikan majlis tersebut.
Acara diteruskan lagi dengan majlis Penyampaian Watikah Perlantikan oleh En. Jasmi sambil diiringi guru besar. Kemuncak acara diteruskan dengan bacaan Ikrar Pengawas yang telah diketuai Ketua Pengawas SK Pernu iaitu Mohd Akmal Bin Idris. Pada tahun 2011 ini, seramai 45 orang murid telah dipilih sebagai Pengawas Sekolah, 37 orang murid sebagai Pengawas PSS, 10 orang sebagai Pengawas SPBT dan 32 orang murid sebagai Ketua dan Penolong Ketua Darjah mewakili kelas masing-masing termasuk kelas Pendidikan Khas.
Selepas penyampaian watikah tersebut, para pengawas mengambil kesempatan merakamkan gambar kenangan dan seterusnya bersurai.





PENGAWAS SEKOLAH



PENGAWAS PSS





PENGAWAS SPBT




KETUA DARJAH & PENOLONG KETUA DARJAH

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh daripada blog ini. Terima Kasih

Followers